למה התחפשתי בפורים 2017 ואיך עשיתי את זה?

by - 09:33




פורים diy: למה התחפשתי בפורים 2017 ואיך עשיתי את זה?

היי לכולם כיף שאתם פה!
בפוסט היום אני רוצה לשתף אתכם בתחפושת שיצרתי השנה (פורים 2017), בהתהליך החשיבה על הרעיון והעשייה של הכל לגמרי לבד ובתקציב מינימום ככל שאפשר!

אז נתחיל ברעיון... חשבתי הרבה על איזו תחפושת להתחפש השנה, בדר״כ אני אוהבת להתחפש למשהו פשוט אבל שיש בו איזשהו טוויסט מקורי. כמובן שקודם כל ניגשתי לפינטרסט וחפרתי טוב טוב בהשראות מכל העולם (ככה נולד לו הפוסט הראשון על 10 תחפושות הכי מקוריות וטרנדיות לשנת 2017 שאפשר 
להכין לגמרי לבד).

בין כל החיפושים וכתיבת הפוסט נמשכתי מאוד לתחפושות בסגנון שמש, ירח וכוכבים. אמנם כשהייתי ילדה קטנה כולן התחפשו למלכת הכוכבים והתחפושת נחשבה נדושה, אך מסתבר שהשנה היא חזרה ובגדול! 
זהיתי משהו בטרנד הזה שממש עניין אותי והחלטתי ללכת על זה, ולגשש עוד עד שארגיש שיש לי תחפושת עם טוויסט.


נאסף מהפינטרסט

כשנכנסתי לעומק, וחיפשתי השראה לאיפור פנים שיכול להתאים למלכת הכוכבים, נחשפתי לאיפור גלקסיה (כולם כבר יודעים שהגלקסיה השתלטה השנה על כל תחום עיצוב אפשרי!) אז החלטתי לשלב בין שני הרעיונות שאהבתי וכך נולדה לה התחפושת שלי! גלקסיה שהיא מלכת כל הכוכבים :)




אז כבר הבנתי שאני צריכה להכין כתר, שעליו יהיו כוכבים בכל מיני גבהים, שאותם אחבר עם חוט מתכת לקשת שחורה. בנוסף תיכננתי לקנות ספריי לשיער בגוונים של כחול-סגול-ורוד ולערבב בניהם כדי ליצור לי שיער גלקסי במיוחד, ולתוספת זוהר לקנות נצנצים כסופים בצורת כוכבים.

אבל עדיין.. כמה שאהבתי את הרעיון של התחפושת השנה, הרגשתי שמשהו חסר לי, הטוויסט הזה שכולם יגידו "וואו" יש בזה משהו גאוני... אז ישבתי וחשבתי וחפרתי בכל מקום שיכולתי באינטרנט. וכשנתקלתי (בפינטרסט כמובן) בחצאיות שאליהן מחוברות נורות לדים- ידעתי שזה הטוויסט שלי!! ללכת ברחוב חשוך עם חצאית גלקסיה מלאה נורות שזוהרות בחושך זה מה שחיפשתי!


מאותו רגע שהחלטתי, התחילו התיכנונים והמחשבות של "איך אני הולכת ליצור את החצאית הזאת בעצם",
בהתחלה חשבתי אולי לרכוש כזאת אך מצאתי רק חצאית אחת לרכישה (זו שבתמונה למעלה משמאל), והמסיבה שלי היתה במרחק שבוע וחצי, כך שלהזמין משהו מארה"ב כבר לא היה אפשרי, במיוחד כשהחצאית אזלה מהמלאי באותה תקופה, ועלתה 60 דולר!

אז החלטתי לשנס מותניים ולהכין את החצאית לגמרי לבד! התחלתי בדבר החשוב ביותר, רכישת נורות הלד, כדי שהן יעבדו ויהיו ניידות יחד איתי ועם החצאית, הייתי צריכה לחפש נורות לד שפועלות על סוללות.

היה חשוב לי שהנורות יהיו בצבעי גלקסיה- כחול, סגול ורוד, ולבן כחול. אז כהרגלי התחלתי לשוטט ברחבי הרשת (במקום ברחובות) ולחפש נורות שכאלה. כמובן שבאיביי ובאלי אקספרס יכולתי למצוא אותן בלי בעיה, רק ששוב היתה את בעיית המשלוח מחו"ל, מה שהפך את החיפוש לקצת יותר בעייתי... אז התחלתי לחפש את המוצר בארץ.

בהתחלה חשבתי לרכוש פס נורות לד, עם שלט שמאפשר לשנות את הצבעים של הנורות, ואת אופן הארתן,

רק שלאחר התייעצות עם אבא שלי (שהוא חשמלאי במקצועו) הבנתי שפס לדים שכזה דורש שנאי ועוד כל מיני דברים מסובכים שלא ידעתי איך בדיוק אצליח לסחוב עליי :),  וגם העלות הייתה יקרה עבורי 250 ש"ח.



 פס נורות לדים שלבסוף לא רכשתי

אז המשכתי לחפש אלטרנטיבות.. אחרי חיפושים רבים, ועל סף התייאשות הגעתי לאתר ClickShop הישראלי, שבו מצאתי בדיוקקקק את מה שרציתי! שרשרת נורות לד עם סוללות 3AA במגוון צבעים!

התרגשתי בטירוף במיוחד שראיתי שהצבעים המוצעים באתר מתאימים לי בדיוק לתחפושת! ומה הכי ריגש אותי? המחיר! 19 שקלים בלבד לשרשרת באורך 6 מטרים!
שרשרת לדים במגוון צבעים העובדת על סוללות בה השתמשתי לתחפושת

בהתחלה קצת חששתי לרכוש מאתר שאני לא מכירה, ולא בטוחה שהוא בכלל פעיל, אבל החלטתי לתת לזה צ'אנס כי לא היו לי עוד יותר מידי אופציות... בחרתי במשלוח עד הבית בעלות של 45 שקלים, ובנוסף היה מבצע שעל רכישת ארבע שרשראות החמישית מתנה. אז רכשתי לי 5 שרשראות עם שליח עד הבית בעלות של 121 ש"ח. לבסוף אני שמחה להגיד שהחששות שלי היו לשווא, השירות היה מעולה, התקשרו אפילו לעדכן אותי שחסר צבע אחד שביקשתי, ושאלו אם ארצה צבע אחר במקום. וכך תוך 3 ימים כל שרשראות הנורות היו אצלי בבית!

אם חשבתם שעד כאן זה מאתגר, אז טעיתם! הגיע החלק הקשה ביותר.. להבין איך אני מחברת את כל הנורות האלה לחצאית שלי. בחרתי להשתמש בחצאית שיפון ארוכה שהיתה לי בבית, שבתוכה יש חצאית נוספת קצרה יותר ואטומה (עד מעל הברך) כך מבעד לשיפון הנורות יקבלו מיסוך ויראו יותר כמו כוכבים בגלקסיה.




חצאית שיפון ארוכה עם בטנה אטומה בה השתמשתי
בהתחלה חשבתי להדביק עם דבק חם סקוצ׳ים לחלק העליון בו יש את הגומי של החצאית, ובאמצעות הסקוצ׳ לתפוס את הנורות שלי, אבל מסתבר דבק חם וגומי- לא הולך ביחד!!! אל תנסו את זה בבית! זה גרם לגומי להיות קשיח מה שאומר שהחצאית כבר לא עלתה עליי.
אז אחרי שעות של לוחמה עם שאריות הדבק החם שניסיתי להוריד, ואין ספור רעיונות שביטלתי עוד לפני שניסיתי, החלטתי לחורר את החלק הפנימי האטום של החצאית ולהעביר דרך החורים האלו את שרשראות הנורות הצבעוניות שלי. וכך עשיתי, לקח המון זמן והייתי צריכה עזרה כדי שהחוטים לא יקשרו או יקרעו, אבל התוצאה הייתה מ-ד-ה-י-מ-ה! 


תהליך חיבור השרשראות לחצאית
עכשיו נשאר רק לחשוב איך לתפוס את החלק שבו נמצאות הסוללות, בכל זאת יש שלוש סוללות לכל שרשרת וארבעה צבעים שונים של שרשראות- מה שאומר שזה לא קל בכלל.
אחרי כל מיני ניסויים, לבסוף הדבקתי את כל החלקים בהם יש סוללות עם איזולירבנד האחד לשני, זה גם סייע לי שמכסה הסוללות לא יפול כל פעם, ובעצם נוצרה לי חבילה (קצת כבדה) של מתקני סוללות.

לבסוף הבנתי, שאחרי שאני לובשת את החצאית (דבר שלא היה כל כך קל בהתחשב בעובדה שצריך להשחיל את הרגליים דבר מבוך חוטי ברזל ונורות) הכי נוח פשוט להתשתמש בגומי הקיים של החצאית באיזור המותן, ופשוט לתפוס בעזרתו את חבילת הסוללות שהדבקתי אחת לשנייה קודם לכן. רק חשוב להחזיק אותה אם קופצים :) 




חצאית הגלקסיה המוכנה לאחר חיבור הנורות- בתאורה ובחשכה




















עם החצאית סיימנו- ועכשיו... עוברים להכנת כתר הכוכבים!
בחנות יצירה שנקראת ׳פיקסלין׳ שנמצאת במרכז ראשון לציון, קניתי חוט ברזל עבה וחזק יחסית (חשוב  שיצליח לעמוד לגובה בכוחות עצמו), וסול כסוף עם נצנצים. השתמשתי גם בקשת שחורה ודבק חם שהיה 
לי בבית. 

את הקשת הכנתי בעזרת מדריך עשה זאת בעצמך שמצאתי ברשת, ולפיו עבדתי.

הכנתי שבלונה של כוכב, ולפיה שרטטתי המון כוכבים על משטח הסול המנצנץ שלי, וגזרתי אותם.
על החלק התחתון של הקשת ליפפתי חוטי ברזל וחיזקתי טוב טוב, השארתי בערך 20 ס״מ של חוט ברזל (הנוטה לכיוון התקרה) ועליו התחלתי להדביק את הכוכבים שלי בזהירות עם דבק חם. לפני שהדבקתי את הכוכבים בשורה התחתונה- שהכי קרובה לקשת, גזרתי את החלק התחתון שלהם כדי שיתישרו עם צורה הקשת עצמה. לאחר מכן חתכתי את שאריות חוט הברזל שביצבצו מלמעלה.


סרטון קצר של תהליך הכנת הכתר


ועכשיו כל שנותר לי לעשות הוא לסדר את השיער ולהתאפר!

עשיתי בייביליס מוברש לעצמי, תוכלו לצפות במדריך שלו בערוץ היוטיוב שלי, וכשסיימתי ריססתי ספריי 
כחול וסגול על חלקים ממנו (אל תפחדו לרסס חצי בקבוק כדי שיצא פיגמנט חזק- עדיף עם מסכה).
לאחר מכן פיזרתי כוכבים קטנים ומנצנצים על חלקים בשיער. 

להשלמת המראה ציירתי כוכבים לבנים וקוים אלכסוניים, עם טוש מיוחד לפנים שקניתי, ובעזרת צלליות בגוונים של סגול וכחול פשוט התפרעתי בהשראת התמונות שמצאתי בפינטרסט.

הטיפ הכי חשוב! צבעו גם את הגבות בסגול זה מכניס לאווירה בטירוף!! לסיום הוספתי קעקוע כסוף על מרכז המצח שלי.


וזהו סוף סוף.. התחפושת שלי מוכנה!









מקווה שאהבתם! ניפגש בפוסט הבא :)

You May Also Like

0 comments