ברוכים הבאים לבלוג שלי!

by - 03:17

https://unsplash.com/photos/9OKGEVJiTKk


















היי לכולם וברוכים הבאים לבלוג שלי!
אני נוי (שופן) מוזס, בת 29 מרחובות [במקור מאשקלון], אני מעצבת גרפית, יוצרת שאוהבת אומנות ויצירה מאז שאני זוכרת את עצמי!
המטרה של הבלוג הזה הוא לשתף אתכם בדברים שאני אוהבת, באיך להפוך את החיים ליפים יותר, בעזרת
שתי הידיים שלנו- וכמה דברים שיש בבית מסביבנו!
אני בעלת עמוד יוטיוב בשם Ninka DIY שעוסק בעולם היצירה- ״עשה זאת בעצמך״ ובו מדריכים שונים שיצרתי בעצמי.
אני יוזמת, מצלמת, עורכת, מקליטה ומכינה הכל לגמרי לבד.. מוזמנים להיכנס להציץ- מקווה שתאהבו! 


מלבד DIY יש לי עוד שתי אהבות גדולות- עיצוב גרפי ומוסיקה!
אני מאוד מאוד אוהבת לשיר.. יש לי אפילו כמה קאברים שהקלטתי ביוטיוב, ואני מאוד אוהבת עיצוב גרפי, וזה בעצם המקצוע שלי.
מלבד החברה שבה אני עובדת יש לי עסק פרטי לעיצוב ומיתוג לדפוס ולדיגיטל, בו בין היתר אני מעצבת ובונה אתרים, אבל מה שאני הכי אוהבת זה למתג אירועים.. הזמנות לחתונה, כרטיסי תודה שבאתם.. וכל מה שעולה לכם בראש. מוזמנים להציץ בעמוד הפייסבוק שלי ״Ninka עיצוב גרפי״.


כמו כן אני מנהלת בפייסבוק עמוד שנקרא ״Diy טיפים רעיונות ומתנות מקוריות״ שבו אני מפרסמת סרטוני יצירה, טיפים ואומנות של יוצרים מכל העולם! מוזמנים לעשות לייק!


אז זהו לפוסט הראשון :)
ביי עד הפוסט הבא!

Step Into My World
Ninka

You May Also Like

1 comments

  1. מדהים...! את ממש ממש מוכשרת!! תמשיכי להעלות דבריםםםם

    השבמחק